پیشنهاد های عکاسی در دوران بارداری
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

 – عکس بارداری در طبیعت

عکاسی  بارداری
شرایط و ویژگی های جالبی دارد.آتلیه بارداری بهبود به این خاطر که دارای حریم خصوصی است بسیارعالیست.اما ویژگی های خاصی در عکاسی بیرون از استدیو وجود دارد؛ زیبایی هایی که کمک میکند تصویر زنی را نشان دهیم که میخواهد با تولد فرزندش زندگی جدید تری را آغاز کند..البته همکاران ما در آتلیه بارداری بهبود فتو این فضا را در آتلیه برای شما با بهترین امکانات فراهم می کنند

۲ – عکس بارداری در خانه

وقتی در دوران بارداری  از مادر در منزل خودش عکاسی می کنید یا در اتاق کودک قل از بدنیا امدن به او اجازه می دهید تا راحتر باشد و ژست هایی بگیرد که در منزل برایشان در این دوران راحت تر است .ما به عنوان یک عکاس احساس می کنیم که وظیفه داریم به کیس عکاسیمان کمک کنیم تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش نماید. مهم نیست عکاسی در چه مکانی انجام شود چه عکاسی در آتلیه چه عکاسی در منزل . برای تیم عکاسی ما انجام این کار یک بخش اساسی از موفقیت کارمان محسوب می شود.البته تیم عکاسی بهبودفتو در آتلیه منتظر خدمترسانی به مشتریان گرامی میباشد


۳ – سادگی

در هنگام عکاسی در استودیو ، یا در خانه سوژه عکاسی یا در هرجای دیگر مهم این است که اطراف مادر را تا حد امکان ساده نگه دارید. زیبایی یک مادر که چشم انتظار تولد فرزندش است به خودی خود یک معجزه زیبا محسوب می شود.برای زیبا جلوه کردن در عکس بارداری نیاز به چیز اضافه ای ندارید. هرچیز اضافه که در تصویر وجود دارد و حواس بیننده را از مادر پرت می کند باید حذف شود. درمورد پس زمینه تصویر دقیق باشید.

۴ – به مادر احساس شادابی و تشاط بدهید
 عموما زنها در زمان بارداریشان چندان حس زیبایی و جذابیت ندارند پس شما یا اطرافیان  به او ثابت کنید که زیباترین مادر روی زمین است . اما تنها به این خاطر که زن باردار خود را جذاب نمی داند، به این معنی نیست که او زیبا و طبیعی نیست. این حس بد را از او دور کنید و به او حس زیبا بودن بدهید

یکی از بهترین راه ها صحبت کردنبا سوژه در حین عکاسی است در آتلیه میباشد . خیلی مناسب است اگر جملاتی از قبیل: “چه زیبا!”، “چه دوست داشتنی!” ،” بله اینطوری عالی است” به کار ببرید. موفقیت در این زمینه به شخصیت شما و همکاران شما در آتلیه بستگی دارد، اما همچنین می توانید به او کمک کنید تا حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد. اینکه او حس زیبایی کند باعث می شود خوشحال و زیبا به نظر برسد. این  یک معادله ساده است.

۵ – روابط را نشان بدهید

بچه های تازه وارد معمولا وارد خانواده ای می شوند که در آن عشق و صمیمیت وجود دارد.من همواره تلاش می کنم تا احساسات دوجانبه زوج را در عکس بارداری بگنجانم، چراکه اینکه با یک نفر یک زندگی جدید به وجود بیاوریم یکی از نابترین انواع عشق است و به تصویر کشیدن آن باارزش است.

۶ – فرزندان دیگر را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید که اغلب خانواده های کامل و چندنفره هستند که تصمیم می گیرند دوباره بچه دار شوند. پس از بچه های دیگر نیز درکنار مادر عکس بگیرید و حتما از آن ها در چند فریم بهره ببرید.

۷ – به او بگویید که از هر زمان دیگر متفاوت تر است

در هنگام عکاسی از فرد باردار شیوه معمول عکاسی اتان را کنار بگذارید. این یکی از وظایف شما به عنوان یک عکاس است که توجه تان را منحصر به سوژه اتان نمایید واو را یک فرد خاص جلوه بدهید. من همیشه سعی می کنم به تعداد افراد بارداری که ازشان عکس می گیرم، حالت های خاص بهشان پیشنهاد بدهم.

حتی اگر میلیون ها مادر در طی میلیون ها سال میلیون ها فرزند به دنیا بیاورند باز هم یک مادر نیاز دارد که احساس کند بارداری اش یک معجزه منحصر به خودش است و حسی که درحال تجربه کردن است تنها مربوط به خودش می باشد. شما باید در عکستان این حس را به او تقدیم نمایید.

منبع:

گوگل

 





:: برچسب‌ها: آتلیه نوزاد , عکاسی نوزاد , عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , بهترین آتلیه نوزاد, آتلیه نوزاد شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: